blog

Jak powinna wyglądać strona internetowa lekarza?

Badania pokazują, że aż 88% osób potrzebujących pomocy medycznej szuka najpierw informacji w Internecie. Oznacza to, że lekarz, który nie ma strony internetowej przegrywa na wstępie ze wszystkimi je posiadającymi. Aby docierać do klienta, warto wychodzić naprzeciw jego potrzebom, a jedną z potrzeb współczesnego pacjenta jest możliwość znalezienia rzetelnych informacji na temat danego gabinetu lekarskiego.

Czytaj więcej

Marketing internetowy w promowaniu firm medycznych

Usługi medyczne można promować różnymi sposobami. Obecnie najpopularniejszym medium, notującym nieustannie wzrost nakładów na reklamę, jest Internet, i to w tej sferze należy upatrywać przestrzeni oraz środków promowania swojej działalności, w tym działalności w branży medycznej czy farmaceutycznej.

Czytaj więcej

Zaufali nam m.in.:

Marketing gabinetu stomatologicznego - Dentystyka Pozycjonowanie gabinetu lekarskiego - Praktyka24.pl Marketing usług zdrowotnych dla NGM Profesjonalny marketing medyczny dl Ortoclinic Dentalium - Marketing usług medycznych Chiroplastica - marketing medyczny