Internet przebył długą drogę od czasów, kiedy swoje pierwsze kroki stawiali giganci tacy jak Google czy Yahoo. Z wyszukiwarek korzystamy dziś poszukując ciekawej restauracji, najświeższych informacji ze świata, wiedzy potrzebnej dziecku do odrobienia zadania domowego, czy nawet własnej lokalizacji na mapie. Rosnącą popularnością cieszą się także zapytania z obszaru medycyny, dotyczące zarówno poszukiwania informacji na temat konkretnych chorób i dolegliwości, jak i placówek świadczących konkretne usług medyczne. Jak promować stronę medyczną, by ta stanowiła nie tylko wizytówkę placówki, ale też doskonałe źródło rzetelnych i specjalistycznych informacji dla pacjentów?
Jak powinna wyglądać strona internetowa lekarza?
Badania pokazują, że aż 88% osób potrzebujących pomocy medycznej szuka najpierw informacji w Internecie. Oznacza to, że lekarz, który nie ma strony internetowej przegrywa na wstępie ze wszystkimi je posiadającymi. Aby docierać do klienta, warto wychodzić naprzeciw jego potrzebom, a jedną z potrzeb współczesnego pacjenta jest możliwość znalezienia rzetelnych informacji na temat danego gabinetu lekarskiego.
Marketing internetowy w promowaniu firm medycznych
Usługi medyczne można promować różnymi sposobami. Obecnie najpopularniejszym medium, notującym nieustannie wzrost nakładów na reklamę, jest Internet, i to w tej sferze należy upatrywać przestrzeni oraz środków promowania swojej działalności, w tym działalności w branży medycznej czy farmaceutycznej.