Skuteczna promocja placówki medycznej

Skuteczna promocja placówki medycznej

Internet przebył długą drogę od czasów, kiedy swoje pierwsze kroki stawiali giganci tacy jak Google czy Yahoo. Z wyszukiwarek korzystamy dziś poszukując ciekawej restauracji, najświeższych informacji ze świata, wiedzy potrzebnej dziecku do odrobienia zadania domowego, czy nawet własnej lokalizacji na mapie. Rosnącą popularnością cieszą się także zapytania z obszaru medycyny, dotyczące zarówno poszukiwania informacji na temat konkretnych chorób i dolegliwości, jak i placówek świadczących konkretne usług medyczne. Jak promować stronę medyczną, by ta stanowiła nie tylko wizytówkę placówki, ale też doskonałe źródło rzetelnych i specjalistycznych informacji dla pacjentów?

Tworzenie strony www dla branży medycznej

Zanim będziemy mogli na dobre zająć się promocja strony internetowej warto upewnić się, że spełnia ona wszelkie kryteria profesjonalnej strony www. W branży medycznej design jest być może bardziej istotny, niż w jakiekolwiek innej – w naszej agencji marketingowej wiemy, jak wielkie znaczenie odgrywa user experience (w skrócie UX) i jak dobrze zorganizowana, czytelna strona www jawi się w oczach odbiorców jako strona godna zaufania. Tworząc profesjonalne strony dla lekarzy staramy się, by spełniały one zarówno najwyższe standardy funkcjonalności, jak i odpowiadały oczekiwaniom naszych klientów, wśród których pojawiali się już także klienci z branży medycznej.

Funkcjonalna i użyteczna strona internetowa. Realizacja dla perfect-dentalclinic.com.

Gdy w grę wchodzi tak profesjonalna branża, wzbudzenie zaufania i wykreowanie statusu eksperta jest ogromnym czynnikiem wpływającym na sukces medycznej strony internetowej, co w rezultacie przekłada się również na sukces samej firmy. Pierwsze wrażenie jest tu bardzo ważne, dlatego też zanim zabierzemy się do promocji strony medycznej musimy sprawić, że czytelnicy i potencjalni klienci będą mogli łatwo odnaleźć się na niej i znaleźć to, czego szukają.

Optymalizacja strony medycznej w wyszukiwarce

Poszukiwanie informacji dotyczących konkretnych chorób, objawów czy placówek oferujących konkretne formy leczenia jest dziś wśród pacjentów bardzo popularne i z punktu widzenia medycznej strony internetowej niezwykle istotne. To właśnie organiczny ruch będzie stanowił jedno z najważniejszych źródeł potencjalnych klientów, którzy w przypadku branży medycznej nie koniecznie ufają pojawiającym się reklamom i bardzo bezpośredniej promocji. Użytkownicy często czują, że strony pojawiające się w wyszukiwarce na wysokiej pozycji to strony najpopularniejsze, a więc i najbardziej wiarygodne. Warto to wykorzystać optymalizując stronę pod kątem SEO! Nasze podejście do pozycjonowania stron jest bardzo proste: dobieramy słowa kluczowe tak, by widoczność strony była jak najlepsza, korzystając przy tym z wszelkich dostępnych narzędzi e-marketingu. Nie ograniczamy się do zasypania strony głównej bezwiednie porozrzucanymi słowami kluczowymi, które w praktyce obniżyłyby wartość strony w oczach Google, ale staramy się rozmieszczać je tak, by teksty były przyjemne zarówno dla robotów, jak i czytelników!

Zapytaj o bezpłatny audyt strony internetowej!

Niezawodny content marketing

Promocja stron www odbywa się przede wszystkim za pomocą tego, co jest na niej umieszczone. Treści, które przyciągają czytelników poprzez dobre SEO muszą mieć tu wydźwięk ekspercki i wnosić prawdziwą wartość – to one będą angażowały czytelników najmocniej, podbijając tym samym pozycję strony w wyszukiwarce i wpływając bezpośrednio na jej popularność. To jednak nie wszystko.

Skuteczna promocja medycznej strony www to także praca nad link-buildingiem i treściami sponsorowanymi.

Nie chodzi tu o to, by kupić kliknięcia i sztucznie budować liczbę odwiedzin na stronie, ale pojawiać się w różnego rodzaju internetowych publikacjach medycznych jako przykład strony, która może zainteresować poszukujących wiedzy pacjentów – eksperta, który może dostarczyć niezbędnych informacji ze sprawdzonego, wiarygodnego źródła.

Przykład content marketingu dla kliniki leczenia zaćmy – onedayclinic.pl

Kampanie Google Ads i Google Moja Firma

Wiele stron internetowych klinik, przychodni czy sklepów ze sprzętem medycznym wykorzystuje dziś kampanie Google Ads, zyskując tym samym widoczność w wyszukiwarce w ramach konkretnego zapytania. Prowadzenie kampanii tego typu jest bardzo skuteczne, szczególnie gdy strona jest stosunkowo młoda i wyszukiwarka nie umieszcza jej wysoko ze względu na krótki czas istnienia. Nasz zespół doskonale rozumie metodykę działania kampanii Google Ads i potrafi skutecznie przygotować program promocji także dla branży medycznej. Dobrym pomysłem dla stron reprezentujących placówki medyczne jest też utworzenie profilu w Google Moja Firma, dzięki któremu placówka będzie widoczna dla osób wyszukujących najbliższej kliniki okulistycznej, stomatologa, szpitala czy placówki medycyny estetycznej.

Wyniki lokalne Google Moja Firma dla frazy “klinika medycyny estetycznej”.

Narzędzi promocyjnych pozwalających na znaczące zwiększenie ruchu na stronie www jest naprawdę wiele i podobnie jak w innych branżach tak i w branży medycznej umiejętne wykorzystanie ich może przynieść bardzo dobre rezultaty. Sprawdź, czym zajmujemy się na co dzień i skontaktuj się z nami, jeśli i twoja strona medyczna potrzebuje skutecznych działań promocyjnych.

Przykładowo aby osiągnąć topową pozycję po frazie usuwanie kurzajek Wrocław należy zweryifkować treści na stronie internetowej, opracować strategię link buildingową obejmującą portale zdrowotne, serwisy lokalne oraz witryny miejskie.

Rozpocznij promocję już dzisiaj!

Zaufali nam m.in.:

Marketing gabinetu stomatologicznego - Dentystyka Pozycjonowanie gabinetu lekarskiego - Praktyka24.plKursy medyczne dla lekarzyProfesjonalny marketing medyczny dl Ortoclinic Polski producent mebli medycznych Chiroplastica - marketing medycznyChiroplastica - marketing medyczny